کیانوش رستمی مدال نقره مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی را کسب کرد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه برداری رقابت های آسیایی عصر امروز (چهارشنبه) و در دسته 85 کیلوگرم برگزار شد که کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی در انتخاب اول خود وزنه 166 کیلویی را انتخاب کرد که در مهار آن ناموفق بود.

وی سپس در حرکت دوم خود بازهم درخواست وزنه 166 کیلویی را کرد که این بار در مهار آن موفق بود و توانست آن را بالای سر ببرد.

رستمی سپس در حرکت سوم درخواست وزنه 172 کیلویی را داشت که در مهار این وزنه هم موفق عمل کرد و کار خود را در حرکت یک ضرب با همین حد نصاب پایان داد.

وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان در حرکات دو ضرب و در اولین حرکت خود موفق به مهار وزنه 208 کیلوگرمی شد تا گام بلندی را برای کسب مدال طلا برداشته باشد.

رستمی در حالی که شانس زیادی برای کسب مدال طلا داشت برای حرکت دوم خود وزنه 212 کیلوگرمی را درخواست داد اما هم در این حرکت و هم در حرکت سوم در مهار آن عاجر ماند تا در نهایت به مدال نقره بسنده کند.

رستمی در مجموع با ثبت حد نصاب 380 کیلوگرم پس از وزنه بردار چینی که با مجموع 381 کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کرد در جایگاه دوم قرار گیرد و نماینده ازبکستان هم با 369 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

رسول تقیان، دیگر نماینده کشورمان در این دسته که با 163 کیلوگرم به کار خود در حرکات یک ضرب پایان داده بود در نخستین انتخاب خود در حرکت دوضرب وزنه 197 کیلویی را بالای سر بُرد.

وی در دومین تلاش خود نیز وزنه 205 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در بار سوم موفق به مهار وزنه 210 کیلوگرمی نشد تا با مجموع 368 کیلوگرم و کسب عنوان چهارم به کار خود در این مسابقات پایان بدهد.

این اولین مدال ورزشکاران کرمانشاهی اعزام شده به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی بود که توسط کیانوش رستمی در وزنه برداری به دست آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com